• Stephen Leacock Reklame kan beskrives som vitenskapen om å arrestere den menneskelige intelligensen lenge nok til å få penger fra den.
    Opprinnelig: Advertising may be described as the science of arresting the human intelligence long enough to get money from it.
    Stephen Leacock
    Kanadisk humorist og økonom 1869-1944
    - +
     0
Laster...
Stephen Leacock - Reklame kan beskrives som vitenskapen om å arrestere den menneskelige intelligensen lenge nok til å få penger fra den.
Reklame kan beskrives som vitenskapen om å arrestere den menneskelige intelligensen lenge nok til å få penger fra den. av : Stephen Leacock
X
straat-stad forest hills-sunrise lake-forest mountains-with-lake plant-drops purple-flower river-forest road-with-clouds sky-stars sun-over-waterfall yellow-wheat z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Skriftstørrelse:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Skrifttype:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Farge:

Hvit Blå Ed Gul Grønn Svart

Skygge:

Ingen Hvit Svart
straat-stad Reklame kan beskrives som vitenskapen om å arrestere den menneskelige intelligensen lenge nok til å få penger fra den.
- Stephen Leacock Aforismen.no