Sitater med reklame

Sitater 1 inntil 8 av 8.

  • Stewart Henderson Britt Å gjøre forretninger uten reklame er som å blunke til en jente i mørket. Du vet hva du gjør, men ingen andre gjør det.
    Opprinnelig: Doing business without advertising is like winking at a girl in the dark. You know what you are doing, but nobody else does.
    Stewart Henderson Britt
    Amerikansk økonom
    - +
     0
  • Norman Douglas Du kan se verdiene til en nasjon ved hjelp av reklame.
    Opprinnelig: You can tell the values of a nation by its advertisements.
    South Wind (1917)
    Norman Douglas
    Britisk forfatter (1868 - 1952)
    - +
     0
  • Norman Douglas Du kan se verdiene til en nasjon ved reklame.
    Opprinnelig: You can tell the values of a nation by its advertisements.
    South Wind (1917)
    Norman Douglas
    Britisk forfatter (1868 - 1952)
    - +
     0
  • Bill Gates Fremtiden for reklame er Internett.
    Opprinnelig: The future of advertising is the Internet.
    Bill Gates
    Amerikansk forretningsmann (med-grunnlegger Microsoft) og filantrop (1955 - )
    - +
     0
  • Storm Jameson I firmaet mitt handlet vi med løgner. Reklame er [...] den dyktige bruken av sannheten for å villede, ødelegge, fornedre.
    Opprinnelig: In my firm, we dealt in lies. Advertising is [...] the skilful use of the truth to mislead, to spoil, to debase.
    Storm Jameson
    Engelsk journalist og forfatter (1891 - 1986)
    - +
     0
  • Mark Twain Mang en liten ting har blitt gjort stor av riktig type reklame.
    Opprinnelig: Many a small thing has been made large by the right kind of advertising.
    Mark Twain
    Amerikansk forfatter (ps. av Samuel Langhorne Clemens) (1835 - 1910)
    - +
     0
  • Toon Hermans Noen ganger ligner reklame på en arrogant slags tigger.
    Opprinnelig: Soms heeft reclame iets van een arrogant soort bedelaar.
    Toon Hermans
    Nederlandsk komiker, sanger og poet (1916 - 2000)
    - +
     0
  • Stephen Leacock Reklame kan beskrives som vitenskapen om å arrestere den menneskelige intelligensen lenge nok til å få penger fra den.
    Opprinnelig: Advertising may be described as the science of arresting the human intelligence long enough to get money from it.
    Stephen Leacock
    Kanadisk humorist og økonom (1869 - 1944)
    - +
     0
Alle reklame kjente sitater og ordtak du alltid finner på Aforismen.no